sobota, 30 sierpnia 2014

Treser smoków ~ Prolog

PRZECZYTAJ NOTKĘ POD!

***

Daleko, daleko, daleko, i jeszcze dalej, żył sobie pietnastoletni chłopak z biednej rodziny, w jego krainie, żyły smoki, a co najważniejsze, kraina cieszyła się populacją treserów smoków. Było ich pełno. Sam młodzieniec zawsze chciał zostać właśnie jednym z nich, niestety każdy się z niego śmiał, ponieważ nie było go stać na ładne ubrania, i ogólnie nie wyglądał jak ósmy cud świata.
Leon - bo tak miał na imię owy chłopak miał ogromny, potencjał i talent. Zawsze marzył o sobie w zawodzie treserów smoków. Uśmiechał się na samo takie wyobrażenie, nie raz prosił ludzi starszych o jajo ze smokiem w środku - niestety zawsze mu odmawiali, i wyśmiali się mu w oczy.



***
Ważne:
1. Wiem, zaczęłam historię i jest już inna, ale to nie dla tego że nie mam weny :c Mam ją, do końca opowiadania mam wszystko zaplanowane, rzecz  w tym że nie umiem przelać tego na tą kartkę papieru, nie mogę ubrać słów, wszystko dzieje się w mojej głowie a nie tu :c
2. Żeby nie było nie porozumień, przeczytałam w internecie o tym pomyśle na opowiadanie - i też napisali że może sobie ktoś go wykorzystać, wykorzystam w moim stylu ;) Z moimi pomysłami :33
3. Szablon - zamówiłam z Leonettą i napisem "Love will Remember" ale, to było na stare opowiadanie, i trochę czasu od zamówienia minęło. I zmieniłam na inny tytuł, oraz postać w zamówieniu ale nie wiem czy KATH zauważy. Więc będzie najwyżej nie pasujący...

Dobrze, podoba się?
7 komentarzy - Next!
Ja płaczę :C oglądam właśnie Króla Lwa...
Miyu ♥




11 komentarzy:

  1. Boski ;)
    Szkoda, że nie masz pomysłu na tamtą historię, ale się cieszę, żę zaczynasz nową :D Już zapowiada się fajnie ;* Czekam na rozdział 1 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysłów mam multum. Poprostu nie umiem ubrać tego w słowa...
      Miyu ♥

      Usuń
  2. Super na pewno będę czytać :)
    Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ;*
    Będę czytać ;))

    http://leonetta-leonivioletta.blogspot.com/2014/08/capitulo-2.html
    Zapraszam :))

    ~ Alla

    OdpowiedzUsuń
  5. Yyhh... No cóż.. Szkoda, że nie kontynuujesz tamtego opowiadanie.. Zapowiadało się naprawdę ciekawie... szkoda ;c
    Ale! To się zapowida równie dobrze!
    Wow *O*
    Coś nowego <3
    Piękny prolog, choć nie należy do zbyt długich :<
    Jak oni mogą wyśmiewać mojego Leosia?
    PFFF! WSTYD I HAŃBA!
    Pięknie <3

    Sorka, że tak krótko, ale mam strasznie dużo zaległych blogów.. A no... A i tak dziisja wszystkich nie zdążę nadrobić >.<

    Czekam na jedynkę <3

    Julson

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny Prolog.
    Naprawdę będę czytała z zaciekawieniem.
    Czekam na next.
    Zapraszam do mnie---->leonettaaq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny prolog ^^
    Smoki? Ciekawe. Takie... inne, w pozytywnym tego słowa znaczeniu ;D
    Już nie mogę się doczekać rozdziału 1 :**

    Zapraszam: http://elblogderebeka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń