wtorek, 19 sierpnia 2014

Nominacja do LBA *O*

Witajcie <33
Jestem Happy bo zostałam nominowałam do tzw. LBA <333
Dziękuje mojej kochanej Kasiuni <33
Kto jeszcze nie czyta jej zacnego bloga, niech zacznie : http://love-story-of-leon-y-violetta.blogspot.com/
Jest on naprawdę godny czytania. Opowiadanie z tego co zaczaiłam opowiada o nastoletniej Leonettcie. Violetta, ma wyzywający styl, a Leoś jest nowy *O* No ale poczytacie Sami ;3


Nominowano mnie ponad 30 razy na tamtym nie istniejącym już blogu. Dlatego to się nie liczy. Stworzę zakładkę "LBA" W której będą podane linki do moich nominacji, możecie tam także nominować mnie do Liebster Blog, ale nie musicie, możecie w notkach :3
Przejdźmy w końcu do pytań. Rozpiszę się coś tak czuje ;3

1. Jak masz naprawdę na imię?
No wiesz, ty wiesz :3 Gabriela, Gabrysia, Gabi, <Gabek> xD Jak kto woli ;3

2. Od jak dawna piszesz?
No wiesz, zaczęłam w tamtym roku, nie na Gabsonie, ale jeszcze na innym koncie. Nie powiem Ci dokładnie daty, chodź czekaj, spróbuje się zalogować ;3  Jestem! Mój gmail, był podobny do tego ;o Cóż bywa, pierwszego posta opublikowałam w dniu: środa, 17 kwietnia 2013. Więc, był to blog o... moviestarplanet, hah stare dobre czasy. Pierwszy mój blog o Leonettcie (linka wam nie podam :P szkoda gadać. Więc tam pierwszy post odniósł datę: Poniedziałek, 8 lipca 2013.  Więc już trochę piszę. ;3

3. Jak rozpoczęła się twoja Historia z pisaniem?
Tłumaczyłam to już, ale zacznę jeszcze raz:
Była zapowiedź serialu Violetta, nie ma co przypadła mi do gustu. Czekałam z niecierpliwością na pierwszy odcinek, a potem kolejne i kolejne <3. Leonetta, szybko stała się jedną z ulubionych par z serialu, dużo blogów było właśnie o nich, większość zaczynało się tak jak w serialu "Jestem Violetta Castillo, i mam 16 lat. Nie chodzę do szkoły, mam guwernantkę (...)" Ale mniejsza, pierwszy blog który zaczęłam czytać to był blog Szanella x o   miała już ponad 70 opublikowanych rozdziałów ;3 Skończyłam wszystko czytać w niecałe dwa dni, założyłam gmail, i założyłam bloga o MSP. Potem postanowiłam o Leonettcie <mam tak, że jak coś czytam to dopowiadam sobie co bym ja zrobiła> I to może przez to ;333

4. Co czujesz, gdy piszesz? 
Wiesz, zależy jak ja się czuje. Jestem zła, smutna, to wylewam moje emocje na tą kartkę papieru na blogerze. Potem mi trochę ulży, jestem smutna - piszę smutne rzczy itd. Tak już mam, gdy jestem szczęśliwa, piszę rozdział z wielką weną, może dla tego że czytając komentarze mam banana na twarzy? ;3 Czuję, szczęście, uczucie nie dowierzania, "jak to może się komuś podobać" pytam sama siebie w myślach. Stworzyłam historię, o której nigdy nie czytałam, jest oryginalna i to się liczy :3 <Chyba zeszłam z tropu pytania xd>

5. Jakiej muzyki słuchasz?
Ojjj, nie lubię Rock'u, chyba że mi się spodoba >.<
Ja mam głupie coś odnośnie muzyki, niby nie lubie gatunku a słucham jak mi się spodoba. Więc słucham każdej, tylko musi mi się spodobać. Ale ogółem, wole szybkie, rytmiczne piosenki, <może dla tego, że czasem (codziennie) zamykam się w pokoju, puszczam piosenkę z telefonu i zaczynam tańczyć? ;)>

6. Jakie masz pasje?
Taniec, taniec, taniec, i co jeszcze? Hmmm, taniec! XD Kocham tańczyć ;3
Inne nie przychodzą mi do głowy ;3

7. Jaką magiczną umiejętność chciałabyś posiąść? (np. czytanie w myślach, niewidzialność, latanie, przenikanie ścian itd?)
Ja mam plan xD. Chciałabym być czarodziejką, bo jakbym nią byłam mogłabym wszystko. I czytać w myślach, i latać i wszystko! Najbardziej opłacalny zawód ;33 xD

8.Co w sobie lubisz? A co byś chciała w sobie zmienić? 
Co w sobie lubie? Hmmm, chyba włosy *O* i tylko włosy. Co w sobie nie lubie:
- Moją wagę,
- Wygląd,
- Wzrost,
- WSZYSTKO!!
Zwięźle i na temat :*

9. Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu? 
Rodzina, przyjaciele, miłość - to jest najważniejsze. Oni pozostają zawsze, nawet gdy odejdą są w naszych sercach zagoszczą na stałe. Zwykły Znajomy, nie jest aż tak ważny, bo o nim zapomnisz. A o ukochanych osobach nie...

10. Co chcesz robić w przyszłości?
Na pewno nie chcę, czyścić kibli. Chciałabym osiągnąć w jakimś stopniu sukces. Niestety na pewno to mi się nie uda. Mam wiele zawodów które chciałbym wykonywać; adwokat, dziennikarka, detektyw, i wiele innych, ujdzie jeszcze nauczycielka Matematyki ;33

11. Jakie masz marzenia?
Przepraszam, nie powiem o nich bo się nie spełnią. Wiedzcie tylko że mam ich wiele ;3


Hah, koniec pytań. Mówiłam że się  rozpiszę, chyba wzięłam przykład z Kasi ;3 Mojej kochanej Kasi. Coś czuje że w nominacjach też się rozpiszę, tak jak Katarinka  <3 Dobrze, wiesz że chciałabym Cię nominować, niestety jak także wiesz - nie można.

Więc nominowane przeze mnie osoby:

1. Jak się domyślacie, będzie to Julson Verdas Horan  Słońce! Powróciłaś na blogera z takim powerem, że wow xd. Kocham Cię, prowadzisz cudowne, pełne emocji opowiadanie. Oby tak dalej <3 Wiem ja, wiesz ty, wiedzą wszyscy. Masz ogromny talent :33333 A to twój blog: http://fran-leon-diego-story.blogspot.com/

2. Oczywiście kolejność jest już przypadkowa, na to miejsce pomyślałam o... Ewelinie Anonim . Prowadzi ona jednoosobowe cudowne opowiadanie. Tyle tam się dzieję, że nie mi zapiera dech w piersiach i gdy czytam jej rozdział, i ona go kończy. Krzyczę w monitor Lapa. "NEXT! Proszę Next!" Kto nie zna, ale pewnie wszyscy znają, zapraszam: http://leonetta-love-forever.blogspot.com/

3. Pora, na Kathy. Kathciaku, ty mój ;* Jak tam? Zdradzisz mi ten pomysł? ^  ^ , proszę <3 xd
Prowadzisz fajowskie opowiadanie, w którym tyle się dzieje!! I zawsze czekam na twój rozdział, a ty! Ty go piszesz jak najdłużej. >.< Jej blożeg: http://leonettacv.blogspot.com/

4. Czwarta Osóbka to... Rosalia Isabella Verdas z bloga http://violetta-opowiadanie1.blogspot.com/
Czytam, oraz kocham twego bloga. Jest mi smutno wtedy gdy mówisz, że zawiesić bo mało osób komentuje, i masz mało obserwatorów :c Dlatego pomożemy Ci ich nabić, piszesz fajną dorosłą przygodę Leonetty :333333

5.Piąteczka należy się... Candy! Brawa dla niej, czy tylko ja tak jaram się jej opowiadaniem? *O* Bez tego opowiadania moje życie straciło by jakikolwiek sens ;d W każdym rozdziale, na końcu ta nie pewność ^ ^ Że aż można rzucić telefonem o ścianę jak nie ma next, rozdziału ;3 http://leonettadestiny.blogspot.com/

6. Julcia D. Tak ty! Czytasz to? Miło ;3 Może sama siebie nie doceniasz, ale my doceniamy ciebie!  Twoje opowiadanie jest bardzo zacne!! Naprawdę ;333 Proszę jak najszybciej next: http://francesca-love-story.blogspot.com/

7. Nie mam siły do rozpisywania się już :cccc Więc: Patty Verdas z szczególnym blogiem: http://leon-y-violetta-amor.blogspot.com/ Miałam nominować twój drugi blog, ale nominowała go Katarinka <3

8. Werkaa Blanco, gratuluję Ci! Wiesz że kocham twe opowiadanie, a w dodatku ty wiesz jakie ja lubie treści. Mmm <3 XD http://leonviolettayfranymarcoo.blogspot.com/

9. Magda, ta nominacja jest dla ciebie. Ja naprawdę nie mam co pisać, więc podam link do bloga, i autorkę, bo mnie już palce bolą -.- http://leon-viola-historia-z-doroslego-zycia.blogspot.com/

10. Suzy, KOCHANIE! Dawaj next u siebie! Żądam!!  http://suzy-story-violetta-dorosla.blogspot.com/
Plose @,@

11. Przepraszam że na końcu, maasz ogromny talent Dario Blanco ;3 z Bloga: http://wieczna-milosc-mimo-przeszkod.blogspot.com/

Ufffff... koniec.
Rany boskie ręce mi zaraz odpadną. Szybko pytania ode mnie:

1. Twoje zainteresowania?
2. Robiłaś kiedyś bransoletki z koralików lub gumek? ;3
3. Kto zaraził Cię pasją do pisania?
4. Czy masz jakieś skryte marzenia?
5. Chciałabyś wydać w przyszłości książkę?
6. Co jest dla ciebie ważne w życiu?
7. Od jak dawna piszesz?
8. Jak to się zaczęło? Że postanowiłaś założyć bloga i wylać w nim to co chodziło Ci po głowie? ;3
9. Kim chcesz być w przyszłości? ^ ^
10. Jakie emocje odczuwasz, przy pisaniu?
11. Lubisz słuchać muzyki? ;3




Skoro jest to LBA nie będę się rozpisywać jak zawiodłam się na naszej "szczerej, kochaniutkiej" Alex. Ale tak na szybko. Opowiadanie o piłkarzach: http://la-muerte-no-es-ell-final.blogspot.com/  A to, podobne do Wild Story: http://mileyjustinlove.bloblo.pl/pokaz/197746,rozdzial-16-chcialo-mi-si-plaka Podałam jeden z rozdziałów. Ale spokojnie możecie poczytać pierwszą podobną historię na tym blogu. A wpiszecie kawałek z Maybe w neta, to Ci wyskoczy blog z hasłem.

5 komentarzy:

  1. Gratuluję wszystkich nominacji.
    Ja też się zawiodłam na Alex.
    Teraz już wiadomo dlaczego czasami były inne imiona.
    Ale długo udało jej się kopiować.
    Jeszcze raz gratuluje i czekam na rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje !
    Uwielbiam twojego bloga więc ja też nominuję Cię do LBA !
    Kocham Cię <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki <3
    GRATULACJE!!! ♥♥♥♥
    ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA DO LBA NA MOIM BLOGU: http://fran-leon-diego-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki kochana <3 :*
    Nie wiem, czy u wszystkich tak jest, ale nagłówek nachodzi mi na czytaną stronę :/
    Trochę się źle czyta i nie wiem czy to wina mojego komputera xd
    Jeszcze raz gratki i przepraszam, że nie skomentowałam Twojego poprzedniego rozdziału ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Niepotrzebnie wsiadłyście na Alex. Dziewczyna z tamtego bloga w przedostatniej notce przyznała się, że to nie są jej rozdziały. Musiały więc być Alex, a co za tym idzie nie ona kopiuje i należą jej się przeprosiny.

    OdpowiedzUsuń