poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Prolog // Straszne wydarzenie



Łatwiej rozpamiętywać chwilę które były dla nas dość miłymi chwilami, nie koniecznie pamiętać te, które dla nas były bolesne. Niesienie szczęścia i pokoju to zadanie dla tego człowieka na górze, żaden człowiek normalny tego nie zrobi. Za to zrobi tak by druga osoba była nieszczęśliwa, to przychodzi jej tak łatwo...
Kilka lat temu, wydarzyło się coś strasznego - samolot który miał pokonać trasę - Londyn-Buenos Aires, nie pokonał jej. Zniknął z radarów, istnieje prawdopodobieństwo że samolot  spadł do morza, rozbił się - lub został zestrzelony. Leciała tam jedna, szczególna dla niej osoba. Jej chłopak z którym miała pięcioletni staż, dziewczyna ma lat 22 a chłopak gdyby żył 24.


                                                                              ***
                                                                    Witaaaaaajcie <3
                              Okey, nie będzie owijania w bawełnę jestem GABSON VERDAS.
                Tak to ja, walić hejty. Będę robić to co kocham, nie zważam na innych, możecie mnie hejtować. Będę robić to co sprawia mi tak ogromną przyjemność!
           Miałam tego nie mówić ni komu, ale kiedyś i tak miało to się wydać więc...                                       Jako iż to opowiadanie będzie o Dorosłej Leonettccie, będą pojawiały się sceny łóżkowe czyli 18+ xd (Bo wiem że takie lubicie ;>) 
         Rozdział pierwszy jest może w 50% napisany, lecz iż ja być na wakacjach nie wiem kiedy go dodam ;c
                                                                           Miyu ♥

12 komentarzy:

  1. Gabi! <3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333
    Kochanie ;*******************
    Wreszcie ♥
    Prolog krótki, więc powiem jedno - cudo <3
    Widzę, że ciekawie się zapowiada ;>
    Ta wiem, jestem zboczona xd
    To czekaam ;**
    Julia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gabi :*****
    No nareszcie :)
    Prolog czytałam :))
    Jak wiesz jest cudowny :D
    Nie mogę się doczekać o co chodzi, bo tego mi nie chciałaś zdradzić :/
    Ale napiszę ci jedno:
    Jesteś wspaniała, wszystkie twoje blogi są wspaniałe, a hejterzy ci po prostu tego zazdroszczą :)
    Czekam na pierwszy rozdział :D
    Bella :***

    OdpowiedzUsuń
  3. CUUUUDO! :**
    Choć krótko to i tak wspaniale <3333
    Kocham, kocham, kocham, kocham! :**
    Uuu...
    Umarł?! :C
    Smuteczeg ;<
    Ale że smuteczeg na sam początek? ;<<
    SCENY ŁÓŻKOWE!!!! XD
    Jejejejejejjejejejejejejejejejjejejejejejjejejejejjeejejejejejejejejejej!
    Dobra...
    Koniec tego odpału... xD
    Krótki prolog=Krótki kom
    Nicz na to nie poradzem :3
    Czekam na rozdzialik :333

    BUZIAKI! :***
    KOCHAM CIĘ SŁONECZKO!! :***
    BAARDZO! I BARDZIEJ :333

    Julson

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh, wcale nie chamska reklama xdd
    Jeeny *.^ ale super prolog
    cudoooo ^^
    Ciekawa jestem o co chodzi.. kto, gdzie z kim jak heh
    Weny :**
    Czekam na 1 rozdział *.*
    +18 mmmm super ^^
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Mówiłam że zajrzę i tak zrobiłam. Prolog mi się bardzo podoba. Naprawde <3 Jak przyjadę od kuzynki dodam do ulubionych na moim blodu. Czekam na next i gorąco pozdrawiam, Sylwia Verdas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dać buźki więc robię to teraz. :) Po za tym przepraszam że komentarz taki krótki ale jestem na telefonie :**

      Usuń
  6. Gabson <3
    dziękuję za zaproszenie, bo blog zapowiada się niesamowicie!
    Już bardzo polubiłam tą historię, czekam na dalszy rozwój akcji :)
    świetny prolog <3
    bardzo podoba mi się szablon :)
    nie mogę się doczekać 1 rozdziału :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gabson <3 Jej :*
    Mmmm sceny łóżkowe ^^ :3
    Chce już rozdział 1 <3
    Będę tu regularnie komentować :* Jeśli ty u mnie też ;)
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. Wróciłaś :)
    Prolog cudowny !
    Nie zwracaj uwagi na hejty ty wiesz najlepiej co chcesz robić i w czym jesteś dobra ;*** Już czekam na rozdział 1 bo fajnie się zapowiada :D
    Pozdrawiam ;***

    OdpowiedzUsuń
  9. GABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABIGABI!!!!!!!!!
    Ty...
    ..
    .
    .
    .
    WRÓCIŁAŚ!!!!!!!!!
    Prolog jest cudowny. Ty jesteś cudowna. Twoje pisanie jest cudowne. Twoje blogi są cudowne. Twoje nagłówki, szablony i te inne (wiesz, że się nie znam) są cudowne. Nie przedłużając xd ..
    WSZYSTKO CO ROBISZ JEST CUDOWNE!
    Kocham cię i czekam na next <3 ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Gabsonku ;*
    Kochana bardzo sie ciesze, ze mnie tu do siebie zaprosilas bo juz wiem, ze to opowiadanie bylo hitem <3333
    Juz Cię kocham wiesz? :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zapraszam cię do mnie. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń